2/27/2015

otteita päiväkirjasta 4

16/9/2014
"RENTO.
Syy miksi oon olu rento ei oo hyvä.
Oon syöny lääkkeitä. Vahvoja.
Oon oksentanu kolmesti tänään.
Pelottaa."


8/10/2014
"Epäonnistuminen. Menkat palasi(?)
Maha pömpöttää. Liikaa ruokaa.
Liian vähän liikuntaa.
Ja minähän en tähän suostu.
Jos pystyin aikasemminkin pystyn nytkin.
Ruokapäiväkirja, siitä se lähtee.
Neljä ruutua.
Tavoitteena jättää tyhjäksi 1-2 per päivä.
RAKSI.
Ja se onnistumisen tunne.
En ehkä tiedä miltä puhdas onni tuntuu, mutta osaan kuvailla sen.
Kuvitella.

Euforia.
Se kuulostaa pelottavalta. Onko se sallittua?
En usko.
Mutta kun kävelen koulun aulassa
ruuhkassa
ihmisten edessä,
en ole enään ruumiissani.
Olen sen yläpuolella.
Olen parempi kuin se.
Tunnen vaikutuksen.
Huomaan
olen erilainen,
on hyvä olla.
Väsyttää. Nukahdan.
Todellisuus herättää minut.
Tässä minä.
Sama mieli samassa kehossa.
Matkalta palanneena."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti