2/23/2015

otteita päiväkirjasta 3

4/9/2014
"Mitä oon tehny?
Oon oottanu. Ollu ihan samanlainen.
En nähny esimerkiksi syytä eilen illalla kirjoittaa mitään.
En olis edes jaksanu. Huomaan että oon tullu heikoksi.
Tiiän kyllä mistä johtuu.
Kävelen salille niin mietin sitä ku oon suihkun jälkeen sängyssä.
Pidän siitä ajatuksesta kiinni.
Huomenna hyvästelen kaikki viattomat ihmiset. Vaikka en jaksais nousta sängystä.
Oon sen niille velkaa.
En itke.
Lupaan."


6/9/2014
"Oon syöny mitättömästi. En ees lounasta.
Itseasiassa söin vaan aamupalan (lue: omenan) ja nyt täällä piilossa ahistuneena mussutin 2 sämpylää.
Se tuntu eriltä.
Syyä salaa.
Semmoselta vaaralliselta.
Ei kuitenkaan enempää ruokaa mulle tänään.
Eilinen ei anna armoa."


7/9/2014
"Toivottavasti olet nyt tyytyväinen ittees. Tällä menolla vain lihot.
Kulta pieni, jos sitä ruokaa ei oksenna, niin se jää sinuun.
Ja mitä olet tänään tehny?
Vittu mie tiesin jo aamupalalla, että tää päivä on pahin.
Haluan kuolla.
Ei kiinnosta. Viekää mut pois.
Lopetan sen ruokapäiväkirjan kirjoittamisen. En halua sinne tämmöstä paskaa.
Ja nyt. Jumalauta.
Aamupalalla kahvi ja omena.
Nauti se.
En aijo syödä mitään ennen Suomea.
En ansaitse."


9/9/2014
"Oiskohan viides tai kuudes kuppi kahvia jo kaadettu alas kurkusta.
Söin koneessa. Oon lihava.
Söin vaikka en ois saanu."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti