2/23/2015

otteita päiväkirjasta 2

23/8/2014
"Se toinen kirjoittais, että oon onnistunu tänään. Aamupala oli sopiva. Omena ja kahvia.
Hyvä. Vastustit hyvin.
Lounaalla et ottanu lisää mutta tuli täysi olo. Yritit oksentaa.
Et onnistunu.
Viiltelit. Oikein sulle.
Välipalaksi perus hedelmät. Ok.
Sämpylä. Vitutti. Miksi??
1 KARKKI. Toisen sylkäsit pois. Hyvä.
Olit tärinälaitteesa 10 min. Vaikka halusit lopettaa, jatkoit.
----
Mie en ymmärrä miten voin olla 2 ihmistä. Aina ku ajattelen että lopetan vaan tämän pelleilyn niin nään lihavan itseni.
Mie silti yritän. Oikeasti yritän.
Löytää sen kultaisen keskitien ja kadottaa tuon äänen.
Mie jaksan kyllä."


25/8/2014
"Tunnen itteni paskaksi ihmiseksi.
Epäonnistujaksi.
Toivon että voitais lähteä ajamaan autolla kauas ja nukahtaisin. Heräisin ku ollaan perillä.
Se on jotaki mikä tekee onnelliseksi."


29/8/2014
"On kaks vaihtoehtoa:
Hoito täällä tai hoito Suomessa.
En tiiä kumman haluan.
E sano vain että mulla on niin paljo tehtävää ja nähtävää. Se ei halua että lähen.
Voisko joku päättää mun puolesta?"


31/8/2014
"Se vaatii paljon rohkeutta
heittää ylpeys nurkkaan
ja tehdä mikä on parasta.
Vaikka kaduttaiski myöhemmin.
Sellaista se elämä on.
En kuitenkaan usko,
että kadun tippaakaan sitten,
kun olen saanut tämän
mörön
pois mun päästä.
Olin sitte missäpäin maailmaa tahansa."


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti