4/16/2015

taas

En todellakaan voi lukea muiden blogeja.
En edes voi kysyä muilta mitä heille kuuluu, sillä, vaikka kuinka itsekkäältä se kuulostaakin, en kestä. En kestä tätä tilannetta taas.

Tälläkertaa tilanne on erilainen. Ja on vastaan kaikkia "vakaumuksiani" ja mielipiteitäni.
Lyhyesti sanottuna asenteet ja teot ovat siis ihan järkyttävässä ristiriidassa.

Katsokaas, kun sen valtavan kontrollin, mikä minulla oli ennen kuin palasin Suomeen.
Sen valtavan kontrollin menettäminen oli paha.
Enään sitä kontrollia ei ole missään.
(Tai mistä minä sitä tiedän, sillä en enään luota omaan arviointikykyyni.)
Ja ilman kontrollia on mahdoton elää, ainakin minun. Siispä haluan sen takaisin.
En aijo syödä enään lämpimiä ruokia.
Ruokavaliooni saa tästälähtien kuulua näkkileivät ja hapankorput. Kylmällä vedellä höystettynä.
Alkuperäisessä suunnitelmassa edes nuo eivät kuuluneet siihen, mutta koska kontrolli on helvetin hankalaa, luisui se heti tänään käsistä ja söin varmaan kymmenen hapankorppua.
Koitin parhaani mukaan tietysti oksentaa ne pois, mutta sekään ei enään onnistu samalla tavalla.

En halua oksentaa, se on ällöttävää.

Olen epäonnistunut.
Epäonnistunut syömishäiriössä. JOKU ASIA MIHIN ON NIIN HELVETIN HELPPO SAIRASTUA. Epäonnistuin siinäkin!!

Ja tämä tilanne saa minut hajalle.
Koska kyllä minä sisimmässäni haluan vain olla onnellinen.

Haluan vain ensin hiukan kontrollia.

Anteeksi,
lähinnä itseltäni pyytelen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti